Livio

Wij zijn dagelijks dag en nacht bereikbaar, alsook in weekenden en op feestdagen. Bel 0900-9200. Wij helpen u graag.
Mijn Livio

Menu

Klachtprocedure

​​​Livio staat voor goede zorg! Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze zorgverlening. Meestal kan een gesprek met de betreffende medewerker, de eerst verantwoordelijke of de coach/coördinator een oplossing bieden. Mocht dat niet het geval zijn dan kunt u een klacht indienen. Anderen die een klacht kunnen indienen zijn: uw vertegenwoordiger, uw gemachtigde, uw zaakwaarnemer en uw nabestaanden.

​Signalen, wensen en klachten van cliënten kunnen we gebruiken om ons werk en aanbod steeds weer te verbeteren en aan te passen aan veranderende cliëntwensen.​

Klachtenregeling

Klachten worden behandeld conform de landelijke klachtenregeling voor thuiszorg, verzorgingshuizen en verpleeghuizen. Deze klachtenregeling kunt u opvragen bij de Klachtenfunctionaris.

Klachtenregeling Wzd

Voor klachten over onvrijwillige zorg in het kader van de Wzd geldt een aparte regeling. De klachtenfunctionaris kan u hierover informeren, adviseren en helpen. Klachten worden behandeld conform de modelklachtenregeling Wkkgz - Actiz/LOC. Deze klachtenregeling kunt u opvragen bij de klachtenfunctionaris.

Meer inform​​atie

Voor meer informatie over klachten en klachtafhandeling kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Deze is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8.30 en 12.00 uur via telefoonnummer 06-22411077​.

Ook kunt u de klachtenfunctionaris inschakelen door dit formulier te downloaden, in te vullen en naar onze functionaris op te sturen.

We zijn er wanneer nodig

Stuur een mail

Binnen 24 uur reactie op werkdagen

Mail sturen

Bel mij terug

Laat hieronder uw telefoonnummer achter en wij bellen u terug:

Woningen

Geen woningen gevonden.

Aanbod van Livio+

Geen aanbiedingen gevonden.